Direktlänk till inlägg 9 oktober 2009

Tack Kenta !!

Av Anders - 9 oktober 2009 22:50

Följande värmande ord skickades som en kommentar till tidigare inlägg här:


Hej Anders..
Du har ju fattat vad Landet är helt klart..
Men! Jag skulle vilja höra vad du tycker om "Matchen" idag?

av Kenta den 3 oktober 2009 kl 23:25

Anders (GIIS)...
du behöver inte vara orolig för mitt personliga bedömande av dig i matchen mot Ystad...
Du är mot strömmen i Torp..
en spelare som kom från IFK och som mot alla odds blivit bättre med åren,,,
tror inte om jag tar i om jag säger att (eller personligen utnämjer dig) en verklig Torpare...
detta omdömme är det inte många som kan få av en fodrande puplik och supportrar i Smyge..
tror faktisk du är en av de få utomsmygiska som kan tänkas till detta/L/11

av Kenta den 5 oktober 2009 kl 20:20


Jag tackar för de härliga orden Kenta!! Stora ord som betyder mycket för mig.


Vad kan man säga om matchen mot Ystad?? Vi är totalt värdelösa i första halvlek och blir tillbakatryckta i motvinden. Jag hade gärna spelat andra halvlek också, men då tränaren bytte ut hela vänsterkanten så blev det inte så.
Andra halvlek är väl snäppet bättre, men vi saknar viljan att göra jobbet som krävs och att hjälpa varandra på planen.
Förhoppningsvis blir det ändring på det imorgon då kvalet startar. Håller vi bollen längs marken och inom laget så slår vi samtliga division 5 lag i skåne vågar jag påstå. Så mycket fotbollskunnande finns det i laget.


Har dock lite att säga om att jag skulle ha blivit bättre med åren.... I år har jag inte alls spelat den typ av fotboll jag egentligen vill. Vad det beror på vet jag inte, men kanske ligger skadan jag drabbades av och som höll mig borta från fotbollen största delen av förra året bakom det hela??

Jag vill ha skoj på planen, låta motståndarna jaga boll och göra några snygga nickmål från min favoritposition på bakre stolpen. I år har jag fått slita med att få kroppen att göra som huvudet vill...

Det har även varit begränsat med speltid (helt klart med all rätt) och då jag spelat har det oftast varit som ytterback som jag personligen inte anser vara min bästa position.


Jag har för avsikt att stanna i Torp många år till (29 är väl ingen ålder) och jag vill avsluta med att det är fruktansvärt kul att höra att man som Trelleborgare är en verklig Torpare.

 
 
Ingen bild

Jensen

10 oktober 2009 09:31

Vad f-n har hänt med tävlingen? Rätt svar och poäng för sista omgången tack!

 
Ingen bild

kenta

18 oktober 2009 20:34

29! min kula säger att du spelar här tills du är 36...kan bli mer men det är lite suddigt där...
ta exempel kent larsson "kämpe" inte slut ännu...
En A-match i år och en spelare som killarna i B-laget ser som en Gud..

 
Ingen bild

Robin

18 oktober 2009 21:00

Jag tror också att du kommer ses som en gud i b-laget Giis

 
Ingen bild

Manne

19 oktober 2009 19:37

e du inte redan en gud i b-laget?, tänk om du kunde varit gud i a-laget,,,...

 
Ingen bild

giis

21 oktober 2009 00:35

Jag vill nog inte ses som en gud oavsett i vilket sammanhang det gäller.

36. Det ger mig 7 år till och när man tänker på det så är det sorgligt att det ska behöva ta slut så snart!!


Manne: Du tror inte på gud i vilket fall som helst

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders - 19 juni 2010 11:12

I tisdags var det åter igen en vardagsmatch och denna gången var det på IFK Ystads mycket trevliga hemma-arena. Namnet på anläggningen har tyvärr ramlat bort, men någonting säger mig att det är ungefär Sandskogens Idrottsplats. Om inte så föreslår ja...

Av Anders - 6 juni 2010 10:06

Östra Torp - Skivarp 1-2 Efter att ha suttit på bänken i 90 minuter mot Hammenhög borta i Hillbilly-Land så var man väl inte på bästa humör. Den efterföljande matchen mot Skivarp skulle dessutom spelas på en torsdag i ojämn vecka. Ojämna veckor ...

Av Anders - 21 maj 2010 22:45

    Ser man till tabellen så är 3-3 ett mycket märkligt resultat och ser man till matchen så är jag villig att hålla med om att det inte var helt rättvist. Visst går fotboll ut på att göra mål och bevisligen så gjorde båda lagen lika många, men s...

Av Anders - 13 maj 2010 11:39

Till en början vill jag säga att jag inte hatar någon sport, det finns bara några sporter som intresserar mig mindre.     Ishockey har aldrig varit en sport som fascinerat mig särskilt mycket. Man tittar lite när det är OS och VM, men för övrig...

Av Anders - 8 maj 2010 14:19

Här kommer de senaste två matcherna !! Dubbelt så kul alltså   Östra Torp - Liga 06  3-0   En match där vi sedan förra säsongen var medvetna om att Liga 06 är ett spelande lag som i sina bästa stunder kan rulla runt bollen riktigt bra.   ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många mål gör Anders "giis" Mårtensson i årets division 5 ???
 0
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10 eller fler
 2, men båda är självmål

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Skapa flashcards