Alla inlägg den 30 november 2008

Av Anders - 30 november 2008 23:37

Dagens tips är följande:

Har du köpt billiga coca cola burkar på Maxi (24st för 69kr + pant) så ställ inte förpackningen i kylen och försök klippa upp pappkartongen med sax..... Såvida du inte vill ha brun, klibbig coca cola i hela kylen, på tröjan och på golvet.


Min blivande svåger (om de nu tänker gifta sig) gjorde denna fadäs och gissa om jag skrattade ;)


Kvällens stora begivenhet var annars att Arsenal piskade Chelsea. Robin van Persie 2 mål och han får hemskt gärna fortsätta i den stilen. Sen om han var offside eller inte tänker jag inte ens diskutera. Det syns ju på repriserna...


Jag har en syster. En syster som jag älskar att slå i allt möjligt. Hon har hittat en (1) sak som hon slår mig i och det är Guitar Hero och det är helt beroende på att hon äger det spelet och det gör inte jag. Hon kan alltså träna när som helst. Idag kom hon på den briljanta idén att åka till Maxi och köpa Trummor och mikrofon också till det jävla spelet för att hon tror att hon ska slå mig i både sång och trumspelande med. Givetvis säger hon inte det rakt ut, men jag vet att det är så hon tänker för jag har växt upp med henne :):)

Nu till det roliga. Jag var bättre än henne på att spela trummor och om jag vore smart skulle jag sluta möta henne i det nu för att sluta på topp.

Dessvärre vet jag om att jag imorgon kommer att infinna mig till en Re-Match och att jag då kommer få stryk av en taggad syster som har tränat hela dagen.

Är det så att lillasystrar måste hävda sig???


För att riktigt visa klassskillnaden på oss två nämnda stjärntrummisar kommer ett par bilder. Ni kan ju själv avgöra vem som mest ser ut som en proffesionell trummis



HannaTrummor

Hanna spelar trummor




AndersTrummorAnders spelar trummor



Festina Lente




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många mål gör Anders "giis" Mårtensson i årets division 5 ???
 0
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10 eller fler
 2, men båda är självmål

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards