Alla inlägg den 6 december 2008

Av Anders - 6 december 2008 20:45

Min mamma ringde från Egypten precis och undrade om vi hade fått upp värmen i huset än. Hon hade oroat sig hela dagen och det är klart. Åker man till värmen så känner man kanske lite skuldkänslor över att lämna sina barn hemma i kylan (såväl utomhus som inomhus)

Nu har vi ialla fall värme i huset och jag meddelade detta över telefon till en lättad mor.


Jag fick reda på att de endast har en fransk balkong på sitt rum och jag lider med dem eftersom jag vet att det bästa de vet med semestern är att sitta på balkongen och läsa böcker över ett paket cigg och nån flaska med sprit. 

Inte heller kan de göra av med pengar eftersom såväl mat som dricka är gratis och det är nog också en nagel i ögat. All Inclusive kanske inte är så himla kul ändå???


Det börjar hetta till på mina kamrater i Firmans blogg. Jag har länkat till dem och är du intresserad av vad som händer inom fotbollen i södra skåne så ta en titt. Det är ett jäkla liv där inne!


Festina Lente

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många mål gör Anders "giis" Mårtensson i årets division 5 ???
 0
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10 eller fler
 2, men båda är självmål

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards